Emaitzak: 9

ES EU
Ostalaritza eta turismoa (9)
conjunto de personas que se desplazan de un país emisor de turismo a uno receptor por motivos de ocio, negocio u otros no lucrativos. Turismoa igortzen duen herrialde batetik turismoa hartzen duen herrialde batera joaten den pertsona multzoa, betiere aisialdiak, negozioak edo irabazi asmorik gabeko beste arrazoiren batek bultzatuta.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Como se vio en la Unidad 1,
una corriente turística es un conjunto de personas que se desplazan de un país emisor de turismo a un país receptor de turismo por motivos de ocio, negocio u otros motivos no lucrativos. 1. Unitatean ikusi genuenez,
korronte turistiko bat da aisia, negozioa edo irabazi-asmorik gabeko beste arrazoi batzuk direla-eta herrialde turismo-igorle batetik ateratzen den pertsona multzoa.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

por un lado podemos analizar los consumidores turísticos que viajan alrededor del mundo, entre los diferentes países (demanda internacional), por otro, podemos analizar los viajeros que visitan un país dado (turismo receptor) y por último, los tipos de viajes que hacen los residentes de un país (turismo nacional) ya sea dentro del mismo (turismo interno o doméstico) o fuera de sus fronteras (turismo emisor). batetik, munduan barrena —herrialde batetik bestera— bidaiatzen duten turismo-kontsumitzaileak daude (nazioarteko eskaria); bestetik, herrialde jakin batera joaten diren bisitariak (turismo hartzailea); eta, azkenik, herrialde bateko biztanleek herrialdean bertan (barruko edo etxeko turismoa) nahiz mugetatik kanpo (turismo igorlea) egiten dituzten bidaiak (turismo nazionala).

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

por un lado podemos analizar los consumidores turísticos que viajan alrededor del mundo, entre los diferentes países (demanda internacional); por otro, podemos analizar los viajeros que visitan un país dado (turismo receptor) o por último, los tipos de viajes que hacen los residentes de un país (turismo nacional) ya sea dentro del mismo (turismo interno o doméstico) o fuera de sus fronteras (turismo emisor). batetik, munduan barrena —herrialde batetik bestera— bidaiatzen duten turismo-kontsumitzaileak daude (nazioarteko eskaria); bestetik, herrialde jakin batera joaten diren bisitariak (turismo hartzailea); eta, azkenik, herrialde bateko biztanleek herrialdean bertan (barruko edo etxeko turismoa) nahiz mugetatik kanpo (turismo igorlea) egiten dituzten bidaiak (turismo nazionala).

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Del análisis del turismo receptor, es decir, de la demanda turística extranjera en España, se encarga el Instituto de Estudios Turísticos (IET) a través de su estadística Frontur (Encuesta de Movimientos Turísticos en Fronteras). Turismo hartzailea —hau da, atzerritik Espainiarako turismo-eskaera— Turismo Ikerketako Institutuak (TII) aztertzen du, Frontur (Mugetako Mugimendu Turistikoen Inkesta) estatistikaren bidez.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Si analizamos los datos generales referidos a 2009, el gasto total por turismo receptor fue de 47.957 millones de euros (un 7,2% menos que el año anterior). 2009ko datu orokorrei begiratzen badiegu, turismo hartzailearen gastu orokorra 47.957 milioi eurokoa izan zen (aurreko urtean baino % 7,2 gutxiago).

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Con toda esta información, terminamos el análisis del turismo receptor en España en 2009. Informazio horrekin guztiarekin, Espainian 2009an izandako turismo hartzailearen azterketa amaituko dugu.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Cataluña, primera comunidad en turismo receptor en España (24,3%). Katalunia, Espainiako lehenengo erkidegoa turismo hartzailean.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

El 61,1% del turismo receptor se alojó en hoteles y similares. Turismo hartzailearen % 61,1 hoteletan eta antzekoetan ostatu zen.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura